Internet to niezaprzeczalnie najpotężniejsze narzędzie marketingowe dla wielu obecnych przedsiębiorców. Dzięki niemu można z łatwością promować swój biznes. My, jako firma TarCo chcemy wyjść naprzeciw naszym Klientom i dać im gotowe treści, które mogą wykorzystać w swoich działaniach promocyjnych. I tak we współpracy z firmą MAN i ABET stworzyliśmy film promocyjny przedstawiający gruszkopompę CIFA MK28L PB607. Dlaczego film? Bo obraz jest czasem więcej wart niż 1000 słów!
Filmy promocyjne mają wiele zalet, a są to przede wszystkim:
● Wizualizacja maszyn w akcji: Specyfikacja techniczna to jedno, ale dzięki wideo możesz zobaczyć działanie maszyn na placu budowy.
● Przedstawienie szczegółów technicznych: Nie każdy lubi czytać specyfikacje maszyn, a dane przekazane w filmie zapadają w pamięć i pozwalają klientom poznać szczegółowe aspekty techniczne każdej maszyny.
● Innowacje: Nasze maszyny zmieniają przemysł betonowy dzięki kreatywnym i innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanym w maszynach.
● Atrakcyjna forma prezentacji: Nasze maszyny nie tylko świetnie pracują, ale też rewelacyjnie się prezentują. Film może pomóc Klientom w podjęciu decyzji o ich zakupie.
● Dzielenie się wiedzą: Nasi specjaliści chętnie dzielą się wiedzą na temat betonu, jego transportu i pompowania, a ich wiedza o maszynach i ich użytkowaniu nie ma sobie równych.
● Zasięg globalny: Internet i media społecznościowe pozwalają dotrzeć do Klientów na całym świecie, a filmy są atrakcyjną formą przekazu.
● Motywacja i Inspiracja: Nie tylko firmy mogą nagrywać wideo.
Zachęcamy do tworzenia swoich filmów z projektami tworzonymi za pomocą naszych maszyn. To najlepsza forma reklamy!
Film to narzędzie, które pozwala przekazywać wiedzę w sposób atrakcyjny i przystępny. Dziękujemy ABET i MAN z możliwość realizacji przedsięwzięcia i mamy nadzieję, ze to tylko początek nowych działań TarCo w relacjach z naszymi klientami. 🤝